The Show Must Go On

 

‘The Show Must Go On!’

De evenementenbranche slaat alarm! 

Nu de evenementenbranche nog steeds stil staat en de vooruitzichten nog onduidelijk zijn, laat de de gehele evenementenbranche van zich horen met een brede campagne om aandacht te vragen voor de financiële nood binnen de sector.

Er wordt aandacht gevraagd bij de overheid voor o.a.:
Testevenementen. Deze testevenementen staan wel in de planning, maar zouden volgens de overheid pas mogelijk zijn als het stadium ‘waakzaam’ is bereikt. Dat is te laat, want we willen juist nú deze testevenementen laten plaatsvinden zodat we bij het bereiken van stadium ‘waakzaam’ meteen veilig open kunnen.
Extra steunmaatregelen. Over de gehele evenementenbranche wo
– Op korte termijn duidelijkheid en perspectief krijgen middels een duidelijke routekaart. De branche wil plannen en knopen doorhakken voor het komend evenementenjaar.

Vanuit de Alliantie van Evenementenbouwers zijn de fracties in de Tweede Kamer aangeschreven middels deze brief.

De actie wordt ondersteund door het Metropole orkest dat, ter gelegenheid van hun 75-jarig bestaan vorige week, samen met DI-RECT zanger Marcel Veenendaal en het ZO! Gospel Choir, een cover opnam van het nummer van Queen ‘The show must go on’.
De bijbehorende videoclip laat, heel treffend, beelden zien van lege theaters, podia en concertzalen.

Op de sociale media kanalen, maar ook op grote LEDschermen van evenementenlocaties zal de hashtag en videoclip zichtbaar zijn.

#theshowmustgoon #AlliantievanEvenementenbouwers #EventPlatform #FieldlabEvenementen #VTTE #TVD #FOH #VVEM #ETC